Najczęściej zadawane pytania

 

1. Wpłaty

Kandydat otrzymuje indywidualny numer konta, który jest aktywny tylko w okresie rekrutacji. Informacja o numerze konta bankowego i wysokości wpłaty znajduje się na stronie rejestracyjnej kandydata. Ze strony tej należy wydrukować przelew i opłacic go (np. na poczcie, w banku lub przelewem). Opłata pojawia się na koncie kandydata po upływie minimum 3 dni roboczych.

2. Matura - wypełnij listę Twoich przedmiotów maturalnych

    Krok "wypełnij listę Twoich przedmiotów maturalnych" wykonujemy w dwóch etapach:

  1) zaznaczenie przedmiotów zdawanych na maturze (zostawiamy 0% jako wynik chyba że już posiadasz swoje wyniki);

  2) uzupełnienie wyników matury do godziny 23:59 do dnia zakończenia rejestracji.

3. Składanie dokumentów

Rekrutacja 2017/2018 odbywa się tylko drogą elektroniczną w związku z czym dokumenty bedą dostarczane tylko przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia.

4. Studia II stopnia (USM)

Kandydaci wybierający studia II stopnia w polu: Rodzaj dokumentu uprawniajacego do podjęcia studiów powinni wybrać: dyplom licencjata lub równoważny, dyplom licencjata z wychowania fizycznego, dyplom magistra lub równoważny.

5. Hasła

W przypadku, kiedy kandydat zapomniał hasła istnieje możliwość jego odzyskania pod warunkiem wypełnienia w czasie rejestracji pól:

      "Odzyskiwanie hasła, pytanie"
      "Odzyskiwanie hasła, odpowiedź"
      "E-mail"

Hasło zostanie dostarczone na podaną podczas rejestracji skrzynkę e-mail .
Jeśli ta metoda i pamięć kandydata zawiedzie, to nie istnieje żadna inna możliwość odtworzenia hasła.
Istnieje natomiast możliwość wygenerowania nowego hasła(przez administratora systemu rekrutacji) po weryfikacji tożsamości kandydata.

6. Błąd przy wyborze matury

Aby zmienić rodzaj dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów należy:

  1) wypisać się ze wszystkich kierunków, które się wybrało;

  2) usunąć wyniki matur (jeżeli jakieś zostały wprowadzone);

  3) zmienić błędnie wpisany rodzaj dokumentu np. ze świadectwa dojrzałości na nowa matura (znajduje się w pozycji "zmień dane osobowe", "Wykształcenie");

  4) ponownie wprowadzić wyniki matur;

  5) ponownie zapisać się na wcześniej wybrany kierunek lub kierunki.

7. Błąd przy wyborze Informacji o niepełnosprawności

Aby zmienić swoją odpowiedź należy:

  1) w Rejestracji krok, po kroku wejdź do "uzupełnij swoje dane osobowe";

  2) w pozycji danych osobowych zmień pozycje "Czy jesteś osobą niepełnosprawną?";

  3) zapisz wprowadzone zmiany.





   Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania, napisz do nas:     rekrutacja@awf.katowice.pl
   Pomoc techniczna:       adminirk@awf.katowice.pl

lub zadzwoń: 0-32/207-53-57; 207-51-21